Publisert torsdag 18. mars 2021

Nye nettsider til Sandefjord Næringsforening

Sandefjord Næringsforening (SNF) har gjennom mange år vært kunde hos Emagine og vi har levert webdesign, publiseringsverktøy (CMS) og konsulenttjenester til SNF i over 12 år. Det er alltid hyggelig å kunne levere løsninger til lokale samarbeidspartnere og denne gangen var oppdraget mangfoldig og utfordrende.

Nytt design

SNF sitt mål for utvikling av ny nettside var å forenkle og gjøre viktig informasjon lettere tilgjengelig. SNF har brukt innsikten de har til å løfte fram det mange "klikker på" som aktiviteter og nyheter.

Ny profilguide

I prosessen med presisering av profil og oppsett av nytt webdesign har Emagine og SNF samarbeidet med Katrine Oppebøen-Bjerke i byrået Moloko. Gjennom analyse og godt samarbeid har SNF nå fått en praktisk profilguide som kan benyttes i det daglige arbeidet.

Ny CRM

Samtidig som vi har jobbet med nytt design og oppgradert publiseringsverktøyet Plenum, har Emagine også laget et nytt medlemsoppfølgingssystem (CRM) for SNF. Det har der vært fokus på at flere manuelle prosesser skal bli automatisert og også gi SNF bedre oversikt over hvert enkelt medlem. CRM-løsningen er nå en integrert del av CMS-verktøyet slik at SNF har én løsning og ett admin å forholde seg til.

Integrasjon mot PowerOffice Go

Løsningen er også integrert mot regnskapssystemet PowerOffice Go, slik at prosessen med fakturering av medlemskontingent nå gjøres på sekunder, tidkrevende og kompliserte prosesser er erstattet med automatikk.

Dette prosjektet er gjennomført med økonomiske støtte fra SpareBank1 Stiftelsen BV. Bildet viser fra venstre: Roar Kaupang (SpareBank1 BV), Gisle Dahn (SpareBank1 Stiftelsen BV), Ingebjørg Tollnes (Sandefjord Næringsforening) og Bjørn Kaare Bøe (Emagine).